RISK Spoedklus Service

De RISK Spoedklus Service beschikt over een uitgebreid en landelijk netwerk om u te helpen en het acute probleem op te lossen. Wij werken samen met MainPlus die de herstellers in dit netwerk zorgvuldig heeft uitgekozen op vakkundigheid.

NIEUW BIJ RISK VERZEKERINGEN

RISK Spoedklus Service​

Wij introduceren een nieuwe dienst aan u als consument: de RISK Spoedklus Service. Bij calamiteiten zoals lekkages, een buitensluiting of herstelwerken die niet langer kunnen wachten, helpen wij u direct met het zoeken naar de best passende oplossing! Deze service is 24/7 bereikbaar en inzetbaar! Met deze service ontzorgen wij u van melding tot afhandeling en heeft u snel een oplossing voor uw probleem.

 

Klik hier voor de voorwaarden van de RISK Spoedklus Service via MainPlus.

 

Hoe maakt u gebruik van de RISK Spoedklus Service en hoe werkt het?

Belangrijke informatie

  • Als particuliere klant kunt u ongeacht van uw verzekering gebruik maken van deze service. Wilt u weten of de calamiteit gedekt is op uw verzekering? Raadpleeg dan (later) uw adviseur.
  • U betaalt zelf de kosten van een reparatie of voorkomen van een grotere calamiteit.
  • Onze partner MainPlus zal de dienstverlening en de werkzaamheden (laten) uitvoeren uitsluitend in Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden (postcodes: 1790 t/m 1797, 8899, 8881 t/m 8897, 9161 t/m 9164 en 9166) en andere locaties die niet met een motorvoertuig te bereiken zijn.