RISK Spoedklus Service
De RISK Spoedklus Service beschikt over een uitgebreid en landelijk netwerk om u te helpen en het acute probleem op te lossen. Wij werken samen met MainPlus die de herstellers in dit netwerk zorgvuldig heeft uitgekozen op vakkundigheid.
NIEUW BIJ RISK VERZEKERINGEN
RISK Spoedklus Service
Wij introduceren een nieuwe dienst aan u als consument: de RISK Spoedklus Service. Bij calamiteiten zoals lekkages, een buitensluiting of herstelwerken die niet langer kunnen wachten, helpen wij u direct met het zoeken naar de best passende oplossing! Deze service is 24/7 bereikbaar en inzetbaar! Met deze service ontzorgen wij u van melding tot afhandeling en heeft u snel een oplossing voor uw probleem.
Klik hier voor de voorwaarden van de RISK Spoedklus Service via MainPlus.
Hoe maakt u gebruik van de RISK Spoedklus Service en hoe werkt het?
- U belt naar 088-0117058.
- Onze specialisten helpen u met de intake, uw incident wordt besproken en aangenomen. Samen met u wordt gekeken naar de beste oplossing.
- U krijgt meteen aan de telefoon de prijs te horen van de dienst. Als u akkoord gaat krijgt u via de mail direct de bevestiging met daarbij de voorwaarden en de afgesproken prijs. Vervolgens zal de hersteller ingezet worden.
- De opdracht wordt verstrekt en de hersteller neemt contact op voor het maken van een afspraak. Bij spoed komt de vakman zo spoedig mogelijk naar u toe.
Belangrijke informatie
- Als particuliere klant kunt u ongeacht van uw verzekering gebruik maken van deze service. Wilt u weten of de calamiteit gedekt is op uw verzekering? Raadpleeg dan (later) uw adviseur.
- U betaalt zelf de kosten van een reparatie of voorkomen van een grotere calamiteit.
- Onze partner MainPlus zal de dienstverlening en de werkzaamheden (laten) uitvoeren uitsluitend in Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden (postcodes: 1790 t/m 1797, 8899, 8881 t/m 8897, 9161 t/m 9164 en 9166) en andere locaties die niet met een motorvoertuig te bereiken zijn.