KLACHT

Sorry!

Soms zitten we er helemaal naast. En is uw schade onterecht afgewezen of duurt het te lang voordat u een antwoord van ons ontvangt. Of zijn we onduidelijk geweest in onze kleine lettertjes. Of krijgt u niemand aan de lijn die u goed kan helpen. Soms is het ook gewoon lastig om een standpunt te bepalen. We werken nu eenmaal met honderden verschillende polisvoorwaarden. Het is dus geen koelkast die het wel of niet doet 😅.
 
 

Hoe nu verder?

We gaan in ieder geval de klacht oplossen. Helaas houdt dit niet in dat we iedereen wel blij kunnen maken na het indienen van een klacht. Soms is een schade helaas echt niet verzekerd. Neem snel contact op met onze klantenservice en vertel eerlijk dat u niet tevreden bent en waarom. Binnen 3 werkdagen heeft u antwoord.
- We zijn op werkdagen bereikbaar op 030 - 534 40 50 van 8.00 uur tot 20.00 uur (vrijdagmiddag tot 18.00) en op zaterdag van 9.00 tot 14.00 uur.
- Mail uw klacht naar ons: klacht@risk.nl
- Whatsapp ons op 06 - 13 62 46 40
- Of vul onderstaand klachtenformulier in

Nog steeds niet tevreden?

Dan hebben we gelukkig ook nog een manager klantenservice! Mail haar of stuur een brief per post. Binnen 3 werkdagen heeft u antwoord.

RISK Verzekeringen BV
t.a.v. Annelies van Bruchem
Antwoordnummer 2540
3430 VB NIEUWEGEIN
 
 

Komen we er samen niet uit?

Indien wij na behandeling van de klacht er samen niet uitkomen, kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Ons kantoor heeft zich geconformeerd aan de bindendheid van de uitspraken van de Geschillencommissie Kifid. U kunt zich ook tot de burgerlijke rechter wenden. De contactgegevens van het Kifid staan hieronder.

Kifid
Postbus 93257
2509AG Den Haag
info@kifid.nl
www.kifid.nl

Ons aansluitnummer bij Kifid is 300.00856

FORMULIER

Om een klacht in te dienen kunt u eventueel gebruik maken van onderstaand klachtenformulier. Als u onderstaand formulier invult gaat u akkoord met ons privacy statement. Als u geen gebruik wilt maken van onderstaand klachtenformulier kunt u uw klacht ook per e-mail aan ons kenbaar maken. Binnen 3 werkdagen heeft u antwoord.