...

Klacht

Sorry!

Soms zitten we er helemaal naast. En is uw schade onterecht afgewezen of duurt het te lang voordat u een antwoord van ons ontvangt. Of zijn we onduidelijk geweest in onze kleine lettertjes. Of krijgt u niemand aan de lijn die u goed kan helpen. Soms is het ook gewoon lastig om een standpunt te bepalen. We werken nu eenmaal met honderden verschillende polisvoorwaarden.

Hoe nu verder?

We gaan in ieder geval de klacht oplossen. Helaas houdt dit niet in dat we iedereen wel blij kunnen maken na het indienen van een klacht. Soms is een schade helaas echt niet verzekerd. Neem snel contact op met onze klantenservice en vertel eerlijk dat u niet tevreden bent en waarom. Binnen 3 werkdagen heeft u antwoord.


– We zijn op werkdagen bereikbaar op 030-6344055 van 8.30 tot 17.00 uur
– Mail uw klacht naar: klacht@risk.nl
– Of vul onderstaand klachtenformulier in.

Nog steeds niet tevreden?

Dan hebben we gelukkig ook nog een manager klantenservice! Mail hem of stuur een brief per post. Binnen 3 werkdagen heeft u antwoord.

 

RISK Verzekeringen

t.a.v. Mark van Dijk
Postbus 628
3500AP UTRECHT

Komen we er samen niet uit?

Indien wij na behandeling van de klacht er samen niet uitkomen, kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Ons kantoor heeft zich geconformeerd aan de bindendheid van de uitspraken van de Geschillencommissie Kifid. U kunt zich ook tot de burgerlijke rechter wenden. De contactgegevens van het Kifid staan hieronder.

 

Kifid
Postbus 93257
2509AG Den Haag
info@kifid.nl
www.kifid.nl

Ons aansluitnummer bij Kifid is 300.008506

Klachtenformulier

Om een klacht in te dienen kunt u eventueel gebruik maken van onderstaand klachtenformulier.

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.