SCHADE MELDING

Bedankt voor uw gegevens

We gaan uw gegevens controleren. Als wij uw relatiegegevens vinden, sturen wij u een mail met een directe link waar u de schade kunt melden. Houd uw mail dus goed in de gaten.

Dit kunt u nog van ons verwachten

Altijd goed voorbereid

Wat gebeurd er nadat ik schade heb gemeld?

Nadat u uw schade meldt bij RISK, gaat RISK uw schade behandelen. Dit proces bestaat uit diverse stappen. Zo kijken we of er dekking is voor de schade. Daarnaast doen we ook diverse andere controles. Ook kan het zijn dat we de hersteller voor u inschakelen. In dat geval ontvangt u van ons een bericht.

RISK kantoor Secoya

WIE IS RISK?

Waarom kom ik bij RISK terecht?

RISK is een Service Provider voor assurantieadviseurs, online-labels en verzekeraars. Wij nemen taken van verzekeraars over, zoals het afhandelen van claims en het beheren van verzekeringen. Hierdoor krijgen adviseurs meer tijd om u goed advies te geven en uw vragen beter te beantwoorden. Heeft u vragen tijdens het indienen van schade? Klik dan hieronder om uw adviseur te vinden en uw vraag te stellen.

Wie is mijn adviseur?

De naam van uw adviseur staat in de omschrijving van de premie-incasso. Weet u niet meer wie uw adviseur is? En kunt u uw polisblad niet vinden? Dan helpen wij u natuurlijk graag. Vul onderstaand formulier in zodat wij kunnen opzoeken wie uw adviseur is. Wij willen u vragen zoveel mogelijk informatie in te vullen, zo hebben wij meer kans uw adviseur te vinden.

Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Wilt u ook uw voorletters invoeren?
Als het om een gekentekend voertuig gaat, mag u hier ook uw kenteken invoeren.