Bied meer service met de app van Assurantie Apps
Vergroot uw service met een eigen app van Assurantie Apps. Met deze app biedt u 24-uurs service aan al uw klanten. Zo melden uw klanten eenvoudig zelf hun schade en uploaden zij eenvoudig en veilig documenten via de documentenscanner. De Assurantie App is een betaalbare tool die veel werk uit handen neemt en voor uw klanten meer gemak en duidelijkheid biedt.
De Assurantie App
De app van Assurantie Apps is geen one-size-fits-all oplossing. Het is een app speciaal voor uw kantoor, in uw eigen huisstijl en aangepast naar de wensen en behoeften van uw klanten. Kortom, één app waarin uw klanten alles kunnen vinden wat zij nodig hebben. Klanten hebben met de app van Assurantie Apps gemakkelijk toegang tot hun persoonlijke klantmap. Daarnaast kunnen zij eenvoudig via de app met u als adviseur communiceren. Met de beschikbare koppelingen, koppelt assurantie Apps direct aan uw backoffice systeem.
De app van Assurantie Apps is hét instrument om processen efficiënter te laten verlopen. Het versturen van vele e-mails of poststukken is overbodig, omdat formulieren en foto’s direct geüpload en verzonden kunnen worden via de app.
Via het Content Management Systeem kunt u eenvoudig vanuit één systeem met meerdere kanalen communiceren. Hierdoor bespaard u tijd en hoeft uw informatie niet meer op verschillende plekken genoteerd te worden.


Direct Writers en Energieproducten vergelijken via Assurantie Apps
Met een aanstelling voor Weboffice Grow bij RISK kunt u gebruik maken van onze koppeling met Assurantie Apps. Hiermee is de vergelijkingssoftware Auto en Energie gemakkelijk te integreren in uw Assurantie App.
De voordelen van deze koppeling:
- Direct vanuit de app kunnen uw klanten eenvoudig auto- en energieproducten online vergelijken en afsluiten;
- U kunt een extra verdienmodel creëren voor uw onderneming;
- Uw klanten krijgen de mogelijkheid om kwalitatief goede producten tegen een relatief lage premie af te sluiten, waardoor u de poort naar online vergelijkingswebsites dicht kunt houden en u de klant niet kwijtraakt;
- Verbreding van uw dienstverlening richting de klant door cross- en upsell activiteiten te realiseren en daarmee in te kunnen spelen op kansen en bedreigingen in de markt.
Wilt u gebruik maken van deze integratie? Of bent u benieuwd naar de mogelijkheden en kosten? Wellicht heeft u nog andere vragen? Vraag dan uw vrijblijvende adviesgesprek aan.
Laat uw gegevens hieronder achter en wij nemen contact met u op.
Jos Bassa
06 - 57 13 14 35
jos@risk.nl